...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

18 Ιανουαρίου 2010

ΤΩΡΑ ΕΓΩ..

ΤΩΡΑ ΕΓΩ..

Τώρα εγώ
Έχοντας κάψει τον καρνάβαλο του χτεσινού γλεντιού
Κι έχοντας πάρει
Δρόμο άλλης σκέψης..

Και λυπημένος και χαρούμενος, και πολύς και λίγος-
Είμαι ένας κι είμαι όλοι-
Μέσα μου χωράν
Σύμπαντες κόσμοι- παιδιά
Που απαρνηθήκαν τις μανάδες
Και σκαρφάλωσαν
Ψηλά σε έναν δύσκολο ουρανό..

Τι είμαι τι δεν είμαι- μουσική
Διαπερνάει τα φρένα μου:
Ήχοι πουλιών
Που έπιασαν αντίφωνο τραγούδι ψάλλοντας
Για να συνθέσουνε το πρωινό ποίημα της άνοιξης..

Περπατώ κάτω από θεόρατα δέντρα,
Δίπλα στην παράξενη λίμνη.

Χελώνες κολυμπούν δυο-δυο ερωτευμένες-
Όπως θα έπρεπε.

Κι ένας στρατός από κάμπιες που έπεσαν
Από φρεσκοπλυμένα πεύκα που τα στόλισε
Μικρά διαμάντια η βροχή-

Πάει πάει πάει..

Πάνω στο χώμα που έφριξε από την βροχή κι ωραία μυρίζει..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου