...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

31 Δεκεμβρίου 2021

Ομολογία της άλλης πίστεως και του βουρλισμού μου ακόμα…

 

Αυτό το ρίγος μες την μέρα που σκουντούφλησα στην επιγραμματική
προσευχή, αυτό το ρίγος·
Θα μου κακιώσουν οι φωνηεντόληκτοι ιερωμένοι, θα πουν πως τους πρόσβαλλα·
Εγώ να διορθώσω κακώς κείμενα πασχίζω·
Έτσι κι αλλιώς προσεύχομαι με έναν αινιγματισμό που ξενίζει,
Ακούω φωνές στον ύπνο μου (εκείνοι πια δεν ακούνε)
Και ζεύω το αλογάκι μου να χλιμιντρά πάνω στης σκέψης τις πεδιάδες·
Εγώ υπάρχω σάτυρος και αποδιοπομπαίος από την ομήγυρη(κατέχωτο)
Τσούζω τα φοβερά ποτά μου πότε πότε και στην μέθη φυλακίζομαι·
Είμαι ο αυθεντικός σας καλικάντζαρος που αγαπάτε
Γιατί τα μύρια δυο στραβά σας τούτος τα φορτώθηκε!
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου