...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Δεκεμβρίου 2021

Εκμυστήρευση…

 

Τα σημαίνοντα όλα τα αγάπησα, κραδαίνω
υπερούσια φωτιά που μου ζώνει τας φρένας.
Χάρμα η αλητεία μου και την απόλαυσα.
Στον δύσκολο καιρό να ανακαλύπτεις χαρακτήρες τι καλό!
Υπερπληθώρα αισθημάτων και αναγνώθω πάντοτε ελευθερίες.
Τα χρώματα και τολμηρά και περιφραστικά με είπανε.
Χριστουγέννων απόψε στην καθαρή αυστηρότητα
Και με τους χειρισμούς μου πίπτω εξουθενωμένος
στο λυρικό ευφάνταστο δίχτυ
Της ατμόσφαιρας, κουρταλώ
την θύρα την μισάνοικτη.
Να εδώ, ανακαλύπτεις εαυτόν ηδύ και αλλαχού φλεγόμενο
Αναστοχάζομαι τις φοβερές μυρσίνες.
Προέρχομαι από αρχαιότητας φιντάνια και λαλώ τεκμήρια αθωότητας.
Μεταφυσικά τα ενδιαφέροντά μου-
Ολοκληρώνουν μια κλίση δυνητική·
Περιπλανώμαι στα λεξιλόγια εκείνα που αποσκιρτούν·
Είμαι ο εαυτός ο ένας που τον πλαισίωσαν οι δικοί σας οι άλλοι…
25/12/2021
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου