...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

11 Δεκεμβρίου 2021

Είσαι: αυτό στ’ αλήθεια πάντοτε είσαι…


Ένα αίνιγμα είσαι που υπερασπίζεται νύχτες δουλικές·
Και όταν ξημερώνει αφήνεις αμαντάλωτη την θύρα να μπαίνει εισβολέας ο άνεμος·
Παιχνιδίζει το φως πάνω στα κραυγαλέας νερά
Της λίμνης και η αντήχηση από των φωνηέντων την κερδοσκοπία
Σαλεύει στον βυθό την ζωή των ψαριών..
Εκεί σ’ αγαπώ τινάζοντας την σκόνη των αναμνήσεων
Και σμίγοντας τα ποιήματα όσο να γίνουν μια θεόρατη σκάλα:
Σκαρφαλώνω στο μπαλκόνι σου·
Σου μιλώ, σε κοιτάζω·
Είσαι η ερωτική ιστορία μου,
Είσαι η πόλη των ονείρων μου που φιλοξενεί τις πιο μεγάλες ουτοπίες:
Ο έρωτας είναι μια μπουκαπόρτα που με τον αέρα τρίζει και ξεχαρβαλώνει τους σαθρούς μεντεσέδες της!
11/12/2021
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και εσωτερικός χώρος

3 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...Ξενυχτώ, ώστε η "φυγή του" να μειώνει το σκοτάδι...

Σας θυμήθηκα, κι είπα να γράψω
Ευχές κι "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" μέσα από την καρδιά μου.
Να είστε όλοι καλά. Κυρίως με Υγεία και Αγάπη.
Θα το ήθελε πολύ κι η καρδιά του Δημήτρη.
Αυτή είναι η καλύτερη Ευχή.
"αστοριανή"
ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Αστοριανή

Την καλημέρα μου από ηλιόλουστη Αθήνα! Σκληρή είναι πάντα η κάθε απώλεια. Το ξέρω πια καλά. Να αντέχεις εύχομαι και να πολεμάς. Μια πίκρα που έμεινε την παρασέρνει ο άνεμος. Την αυτοκριτική του ας κάνει οι καθένας. Στέλνω ευχές εγκάρδιες για καλές γιορτές. Να μου προσέχεις.( Αυτοί που έφυγαν είναι πάντα ένα αγαπημένο φορτίο μας που φωταγωγεί την καρδιά!) Ευλογία θα είναι πάντα η Αγάπη!


Αστοριανή είπε...

Σε Ευχαριστώ!

( Αυτοί που έφυγαν είναι πάντα ένα αγαπημένο φορτίο μας που φωταγωγεί την καρδιά!)

ΔΕΝ αντέχεται!

Αντεύχομαι.

Και πάλι, ευχαριστώ σε. Καλές Γιορτές, σε ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου