...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

28 Δεκεμβρίου 2021

Μικρός εσώτατος απολογισμός…

 

Λήξη των συμβάντων και αρχή γενομένη των δεδομένων-
Φουρκίζεται και μας μαλώνει ο ουρανός,
Φαινόμενα ψυχικής καταιγίδας μας ξεμπροστιάζουν ασύστολα,
Απερχόμεθα
Δυστυχώς απερχόμεθα..
Σήμερα είναι οι σελίδες κενές, σαν τίποτα να μην γράφτηκε κι η Ιστορία
αδιαφόρησε για τα γύρω μας όλα.
Απορώ και συντηρούμαι με αντίφαση: όπως να ζω στο καλαμπούρι μιας ελπίδας.
Του Δεκεμβρίου μια υγρασία τρομερή και έρχονται
Σμήνη πουλιών να μου τσιμπολογούνε εγκλεισμό και λέξεις.
Πηγαινοέρχομαι με βάσανα και τελεσιδίκους καταναγκασμούς.
Κάποτε με ανδρώνουν κομψότητες κάποτε είμαι άξεστος τόσο
Που μαραίνω ο δόλιος την χάρη μου!
Καθένας αυτοεξουθενώνεται -έτσι κι εγώ
Σήκωσα τόσα κι άλλα τόσα που μήτε σηκώνονται
Μήτε μπορείς όσο κι αν θες μόνος σου να τα λογαριάσεις.
Διασχίζοντας το βιοποριστικό μου πέλαγος
Έχω μια σκούνα χιλιομπάλωτη που και η θάλασσα
την απειλεί και απειλεί κι αυτή εμένα…
28/12/2021
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου