...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

22 Δεκεμβρίου 2021

Ένα τρύπιο απόγευμα και πενταροδεκάρες πέφτουν μες το άδειο μεροκάματό μου·

 Ένα τρύπιο απόγευμα και πενταροδεκάρες πέφτουν μες το άδειο μεροκάματό μου·

Μπλοκάρουν οι ευχαριστήσεις, είναι καθέτου απογειώσεως ο βίος, είναι
Σκόνη καπνός.
Στα μισά μιας απόστασης ζωής και θανάτου η αποταμίευση είναι φρούδα μονάδα και δεν αντιστέκονται πουθενά οι πληθωρικοί αριθμοί.
Η φτώχεια σβήνεται με όνειρο και το όνειρο ξεθυμαίνει μες σε ύπνο συνταραγμένο.
Ακολουθώ την πεποίθησή
Μου: ο βιοπορισμός δυσκολεύει τα πάντα· ένα βαρύ
Κλίμα υποταγής και κάτι πάνε να σκαρώσουνε οι οικουμενικοί φονιάδες· βλέπω
Πόση σκλαβιά θέλουν να σπείρουνε και πόσες
Αλυσίδες θα φορά στο μέλλον ο δυστυχής ο φοβισμένος γύρω μου ο άνθρωπος…
Μπορεί να είναι εικόνα γλυπτό, εξωτερικοί χώροι και μνημείο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου