...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

8 Αυγούστου 2016

Όπερ έδει δείξε..


Παράλια της φαντασίας. Οσμίζομαι θάλασσα
και ουρανό ένθεν και ένθεν.
Κήποι φωτεινοί που αλλάζουν την πρόσοψη
ενός ακαταχώρητου παραδείσου. Στο χέρι μου 
είναι οι σιωπές- τις ξεφλουδίζω
Και πίνω το νέκταρ τους.
Του καλοκαιριού η ικμάδα κάνει να ασθμαίνουν τα φυτά και 

να ασφυκτιούν τα ζωύφια.
Ατμοσφαιρική υδατογραφία:
όλα ιδρωμένα, ζαλίζονται να πλέουν μες τον άσφαλτο ήλιο.
Ο τρόπος μου μυθολογία.
Η περιπλάνησή μου μυθολογία.
Όλων των μύθων το απαύγασμα,
ενός πουλιού ο κελαηδισμός
που τρύπησε
το τσόφλι του μεσημεριού και έστειλε
στον ουρανό χαμπέρια.
Διαβάζω την μελαγχολία ανάποδα
και μου δίνει
άθροισμα ένα ασύλληπτο μηδέν που τείνει στο άπειρον..
Όπερ έδει δείξε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου