...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

10 Ιουλίου 2010

Είδα το όμορφο παλιό μοτοσακό σου

Είδα το όμορφο παλιό μοτοσακό σου
που σ' έφερε σε μένα όταν εγώ ήμουν εκεί
που είναι ένα μέρος το πάντα κοντά σου, μία πλατεία
καρδιάς όπου ανθίζουνε αισθήματα δέντρα.
Είδα τα μάλλινα γαντάκια σου, εκείνο το μικρό σου μπρελόκ
που συγκρατεί ένα κλειδί που ανοίγει την καρδιά μου
όταν εκείνη τίποτα μα τίποτα δεν θα μπορέσει να την συγκρατήσει..
Κι ήρθες έτσι σε μένα: με το φθαρμένο
μπλουτζίν σου και κάτι παπούτσια που περπατάνε και μόνα τους
μέσα στην αμφισβήτηση των πάντων. Εγώ
δεν μπορέσω να σε μάθω γιατί ποτέ στην αποκάλυψη δεν γίνεσαι
κατανοητή, σαν μια ευθεία
που ορίζει το φως, όταν παύει να είναι το φως, γιατί είναι
μια μεταφυσική των πάντων.

31.10.2009

2 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Στρατή θα το διαβάσω. Εχω κάτι αγγελούδια εδώ που με φωνάζουν παππού και δεν με αφήνουν.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ
η ποίηση είναι αυτά
όχι αυτό που έγραψα..
Αγκάλιασέ τα κι από μένα!
Γειά σου φίλε!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου