...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

31 Ιουλίου 2010

Μπορείς να με βρεις πίσω από το κάθε σιωπηρό δευτερόλεπτο.

30.

Αφομοιώθηκα από τα πράγματα· τα δέντρα περιέχουν
Το αίμα μου·
Αυτά είναι οι εκκλησίες μου, λέω.

Τα προσκυνώ όπως να είναι εικονίσματα, να
Περιέχουν θεό (ήξεραν οι αρχαίοι)-
Προσπαθώ να έχω μια σοφία ταπεινού
Ανθρώπου που γνωρίζει ότι σ’ όλα γύρω μας υπάρχει
Ένας θεός
Κι ελπίζει.

Μπορείς να με βρεις πίσω από το κάθε σιωπηρό
Δευτερόλεπτο. Μπορείς να με αγγίξεις
Όπως την θάλασσα που ένα πρωί
Λαχτάρησες να ρθεις κοντά της κι έπεσες
Στην αγκαλιά της να σου σβήσει όλη την θλίψη.

Τα νερά με την ευθεία
Συγχώρεσή τους είναι μια λυτρωτική
Προσευχή της δροσιάς.
Σου δείχνουν πόσο επίπεδα θα πρέπει να στοχάζεσαι
Για να σωπαίνεις το κατόπιν πιο σοφά-
Τώρα..

Χωρίς επάρσεις, κομπασμό, χωρίς
Θρησκείες, χωρίς
Βάρος ψυχής.

14.7.2008

2 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Καλέ μου φίλε:
"τα δέντρα περιέχουν
Το αίμα μου· "
Τι πιο αληθινό τελικά! Και τι πιο πραγματικά ανθρώπινο.
Και λες πιο κάτω: "Τα προσκυνώ όπως να είναι εικονίσματα, να περιέχουν θεό.."
Λοιπόν σου λέγω ότι αυτήν την εικόνα ακριβώς, από την βεράντα του σπιτιού μου εκεί στην Αφρική την έβλεπα κάθε πρωί, κάτω από τα τεράστια κλαδιά ενός δέντρου, που ήταν λίγο πιο πέρα από τον φράκτη του σπιτιού μας, όπου μαζεύονταν δεκάδες άνθρωποι και προσκυνάγανε προσευχόμενοι, αφήνοντας αναθήματα στην βάση του. Άσχετα αν ήσαν χριστιανοί, μουσουλμάνοι, ανιμιστές ή σε οτιδήποτε άλλο πίστευαν.
Είσαι μέσα στον άνθρωπο Στρατή. Είσαι αληθινός άνθρωπος Στρατή!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Όταν ακούω τέτοια λόγια από τον φίλο μου ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟ αληθινά χαίρομαι:
γιατί με εκτιμά εκείνος που εκτιμάω..
Την καλημέρα μου φίλε!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου