...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Ιουνίου 2023

Ομολογία σε τόνο χαμηλό ή εξωτερίκευση μιας έσω Αλήθειας…


Συνομιλία με τα νερά, μου πέμπονται φωνήεντα
και σε σύμφωνα σκληρά καταλήγω- δακρύβρεχτος.
Εδώ που συνεργάζομαι με τις αγρύπνιες
και μου τα κουκουλώνει όλα ένας μπουχός
από εσωτερική εκμυστήρευση, ένας μπουχός
να μην αναγνωρίζω πια ούτ’ εμένα.
Μόλις τα οικουμενικά μας παραμύθια σταματήσουνε να οργανώνονται
πάνω στις πλάτες των λαών, μία απεγνωσμένη
λέξη θα επιφορτιστεί με όλη την ιστορία που διαμελίζει τις πατρίδες μας
αλύπητα.
Αν σωπαίνω
είναι γιατί το ξέρω θα ακουστώ στα πέρα πλάτη…
Αν σωπαίνω
είναι γιατί το ξέρω: επαναστατεί η σιωπή!...
Θα βρεθώ να κατέχω κορυφαίο κλειδί
που ανοίγει όλες τις επάλξεις
και θα έχω επάνω μου συμπεριλάβει
την μοναξιά και την ωραία περίσκεψη…
30/6/2023
Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα 1 άτομο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου