...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Οκτωβρίου 2022

Στον ύπνο μου ή ίσως κι όχι…

Άνοιξα το παράθυρο και κοίταξα· δεν είχε ακόμη ξημερώσει· τα άστρα έστελναν απαλά
Το φως τους μες τον δροσερό αέρα· ένα φεγγάρι λαχάνιαζε να μου μιλήσει. Καταλάβαινα ότι είσαι εκεί: φερμένη από μιαν άλλη θρησκεία· κρατούσες
Ένα μωρό στην αγκαλιά- και ένα άλλο
Στέκονταν κοντά στα πόδια σου.
Το φεγγάρι εισέβαλε στο σπίτι
Και το ξεκοίλιασε, σαν ένας σουγιάς
Που κράταγε ο παππούς μου να μπολιάζει
Τα δέντρα.
Πού ήμουν; Έζησα; Ή έμεινα αποκοιμισμένος να ονειρεύομαι εκείνα που δεν ξέρω
Και περιμένοντας να ῤθεις…
Ακόμα ψάχνω μες τα ποιήματα να βρω
Πού τελειώνει η αγάπη.
Ζω έξω από κάθε επιθυμία κι από κάθε μαχαιριά
Που θα γεμίσει αίματα το ποίημα!
29/10/2022 Αθήνα..
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και ουρανός

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

φερμένη από μιαν άλλη θρησκεία· Σ.Π.


...μία είναι η θρησκεία των ονειροπαρμένων... :
Η φεγγαρόφωτη έμπνευση

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Πολύ σωστά το λες!
Εσύ κάτι ξέρεις που το ξέρω κι εγώ ακριβώς ίδιο. Τα φιλιά μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου