...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

13 Οκτωβρίου 2022

Ζωγραφική..


Μεσημέρι ηλιόλουστο
Βράχος πρησμένος και οι πικροδάφνες
Γύρω του
Που τον στεφάνωσαν-
Χέρι που δείχνει προς τον ουρανό
Εγκόλπιο ζωντανό που της καρδιάς λέει το πάθος
Πουλί που τιτιβίζει τρισχαρούμενο-
Όλα τα ποιήματα εξακολουθώ να τα μαθαίνω
Θνητός που έχει μέσα του πολλούς θεούς,
Μαρτύριο φωτόδοξο λάμψη στην λάμψη
Η ψυχή όλον τον κόσμο επλημύρισε,
άνοιξε διάπλατα τους ουρανούς!
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Θνητός που έχει μέσα του πολλούς θεούς, S.P.

... αν δεν υπήρχαν,

δεν θα υπήρχε 'Εμπνευση!


Αστοριανή

ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



κοίτα να μην το βάζεις ποτέ κάτω. Και να έρχεσαι να μου γράφεις όσα θες, να αδειάζεις την ψυχή σου. εγώ λιγόλογος όπως λες. Μην μου δίνεις σημασία. Τα φιλιά μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου