...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

2 Ιουνίου 2009

ΠΑΣΧΙΖΩ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ..

ΠΑΣΧΙΖΩ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ…

Ο καιρός της απονιάς και οι νύχτες
oι αρχαίες νύχτες μπουκωμένες αστέρια και θλίψη.

Ο αφέντης Απρίλιος σαν ένας νοικοκύρης
που του περίσσεψαν το χαμολούλουδα και με αυτά στολίζει
κάθε γωνιά- και της ψυχής ακόμα.

Με κατασπάραξαν οι λέξεις μέχρι θάνατον

και με ευθεία φωνή
πήρα να χαθώ στα βουνά.

Με αγρίμια μίλησα- μου γίναν φίλοι

Κι απ’ των ανθρώπων το δάσος
μακριά, νύχτες έφυγα.

Πώς να σε βρω άνεμε που λατρεύω;

Γιατί φυσάς μες το μυαλό κι αδειάζει
από περιεχόμενο κακό.

Πώς να σε βρω σκέψη
απολυμαντική, γενναία
από την ηθική των δέντρων
των νερών που κυλάνε- σκέψη
γονιμοποιητική- των ποιημάτων ουσία.

Τώρα έχω ένα λαγήνι με νερό που κάνει
τα όνειρα πιο πιστευτά..

Ραντίζω γύρω μου: διάφανος κόσμος.
Διάφανος..

Κάτω από τον ήλιο
ίδιος θέων δημιούργημα
που ανάμεσα απ’ τους αιώνες
ήρθε σ’ εμένα
που πασχίζω με λέξεις να πω…

2 σχόλια:

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ είπε...

Είναι λέξεις
που τις παίρνει κρυφά ο άνεμος
τις καρφώνει στο δέρμα
τις σταυρώνει στο νου
κι εκείνες εκδικούνται
σιωπούν-αγριεύουν-τολμούν
παραδίνονται άνευ όρων
στα αδηφάγα μάτια
όσων μπορούν και διαβάζουν
λέξεις κρυμμένες
πίσω από το περιεχόμενο
και την ουσία όσων κρύβουν
από ενδιαφέρον
μπορεί κι από διαστροφή
να αναλύουν
για να μπορέσουν να βρουν
την αρχή του μίτου
ενός νοήματος που χάθηκε
σε σκονισμένες σελίδες
ανασυντάσσονται πέρνουν φωτιά
σπαράσσονται στη κοιλάδα
μιας βίβλου
που σήμερα έγινε ιερή
γιατί εκεί κατάφεραν
να καταθέσουν την σιωπηλή
αναγκαιότητα
ενός διαλόγου
με πολλαπλούς αποδέκτες.

Καλησπέρα Στρατή των λέξεων. Μου άρεσε η παρουσία σου στο poiein, όπως και το προσωπικό σου σχόλιο με "πολλαπλούς αποδέκτες"

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

καλημέρα Σοφία!
σ' αυτον τον τόπο κάτι παλιοί περήφανοι άνθρωποι
θεωρούσαν τιμή να υπερασπιστούν την γη των προγόνων τους..
σήμερα δεν ξέρω...μπερδευτηκα..
ας ειμαι ένας ρομαντικος που ελπίζει..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου