...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

19 Οκτωβρίου 2012

Τι σου'κανα και πίνεις;



2 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Στρατή... γεια...

πολύ ωραίο τραγούδι.. ωραία επιλογή!!!

Μία παράκληση:
δεν καταλαβαίνω ακόμα, αναρωτιέμαι αν λαμβάνεις τα σχόλιά μου... μήπως κάτι δεν πάει καλά στο Ίντερνετ;;.. μπορείς να μου απαντήσεις;;... ή δεν μπορείς... γιατί δεν σου έρχονται ;;

Paraskevi...
και καλά να τα περνάς!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

αγαπητέ φίλε Στρατή... σου έχω γράψει πολλές φορές.. για το αν τα σχόλιά μου τα λαμβάνεις ή όχι...
Επειδή .. απάντηση δεν έχω πάρει... αυτό σημαίνει.. κάτι.. και το κάτι μάλλον είναι ότι δεν τα λαμβάνεις...
οπότε... ... δώρον άδωρον... να σου σχολιάζω... !!...

Αγαπητέ φίλε... θα σταματήσω να σου σχολιάζω... μια που πάνε χαμένα τα σχόλιά μου...
ίσως ξαναδοκιμάσω στο μέλλον να σχολιάσω... και ελπίζω να τα λαμβάνεις...

Κρίμα.. και μου άρεσε πολύ το μπλογκ σου.. και η δουλειά σου... κρίμα... θα σε παρακολουθώ... ως μέλος... και ελπίζω.. κάποτε... να τα λάβεις όλα αυτά που σου λέω
φιλικά
Παρασκευή

Αν κάποτε το λάβεις και αυτό το σχόλιο... τότε... αν θες ... ενημέρωσέ με...

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου