...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

3 Οκτωβρίου 2012

Να δεις που θα με βρεις στην εξορία μου







Να δεις που θα με βρεις στην εξορία μου
Όταν θα έχει πέσει η νύχτα
Και θα τσιρίζουνε τα περιπολικά των ανέμων.
           Θα γράφω σκυμμένος πάνω απ’ τα πάθη μου
            Και θα ρουφώ καπνό και έλεος σαράκι φάσμα του θανάτου.
            Θα πίνω δυνατά ποτά κι αψέντι της μαργιόλας λήθης
Θα ντουφεκάω την αιχμηρή αμφιβολία μου.
Να δεις που θα με βρεις στην εξορία μου
Με αντιφάσεις να μαλώνω
                    Θα μηρυκάζω τις ιδέες που κατέφαγα
                     Και θα μου μένει κώνειο πικρό
                     Άμοιρος να θρησκεύω αλήθειες και
                     να με δικάζουνε οι τσαρλατάνοι..






2 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

όλοι με πνεύμα αδούλωτο
χτίσουμε τις προσωπικές μας
εξορίες
φιλί

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Έτσι Ελένη

σε μια εξορία ζούμε

ιδιωτική..
Αφ' εαυτού μας υιοθετημένη..
Φιλί..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου