...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

28 Οκτωβρίου 2012

Είναι η φωνή του παππούλη μου




Είναι αυτή η μυστική συμφωνία των ψυχών να διαβούν απ’ την άλλη
πλευρά ξεχνώντας το σκότος-
Είναι αυτά τα τούρκικα σοκάκια κάπου εκεί στην σκλαβωμένη Αλικαρνασσό και οι πολλές
σημαίες που διαλαλούν επηρμένες μια κτήση
από σπαθί που προσκυνά την ερυθρά ημισέληνο.
Ο ιραδές του σουλτάνου, η άτεγκτη γνώμη
ο ήλιος που ψήλωσε και νομιμοποιεί τις νέες πραγματικότητες.
Δεν υπάρχει πια αισυμνήτης- ο χρόνος δίκασε και όλα ανεβαίνουν τα χωριά
ως την σελίδα της ιστορίας που αλλιώς απ’ την επιθυμία εγράφη.
Είναι η φωνή του παππούλη μου την ώρα που μου διηγείται κάτι και τα μάτια του δακρύζουνε
κι αφήνει μιαν εικόνα στην καρδιά μου να πονά μέχρι και σήμερα εμένα..


2 σχόλια:

Μαρια Τζιατζιου είπε...

Μια μικρή δόση ιστορίας που συγκινεί.
Πολύ περισσότερο που, τείνει να επαναληφθεί...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μαρία
εδώ είναι πάντα τα δύσκολα..
Και πώς να τα πείς;

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου