...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

23 Απριλίου 2012

Όταν συρρικνωθούμε τα χρηματιστήρια Η σαν ένα μικρό μήνυμα για τις εκλογές..




Όταν συρρικνωθούμε τα χρηματιστήρια
Ο άνθρωπος που έζησε μακριά απ' τις διαφημίσεις
Της νιότης του χρήματος θα ξεκουραστεί
Κάνοντας όνειρα.

Αχ Ευρώπη       στην γειτονιά σου
Δοκίμασε η ανθρωπότητα τους μιαρούς πολέμους της.

Σφραγίστηκαν οι αποταμιευμένες χαρές των παιδιών
Κι από τις σχολικές τους τσάντες
Εξέχουνε οι νομοτέλειες.

Φυσικά και είναι όλα αφύσικα.
Πώς να χωρέσουν στο ποίημα μου;

Εγώ πίστεψα Αθωότητα μεγεθυμένη
Ως την αγκαλιά των αιωνόβιων δέντρων
Που στέκουν εκεί που τα μάτια της ψυχής μου κοιτάζουνε.

Αχ Ευρώπη      μέσα σου
Θα πειραματιστούνε, με το θράσος της ιστορίας, οι απάτριδες.

Κι εγώ που αγαπώ μια ελληνική πεπαλαιωμένη κουβέντα
Θα βρίσκω του Δημόκριτου τον νου να κατακερματίζει αδυσώπητα την ύλη
Και θα κοιτώ που τιμωρήθηκε, γιατί δεν πίστεψε τους δώρα φέροντας, ο Λαοκόωντας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου