...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

19 Απριλίου 2012

Οικουμενικά γεννιέται το ποίημα



Εγκαινίασα χαρά των νεφών - η απουσία μου πάντα θα είναι αδιάφορη
Από την πλευρά του φόνου έρχεται ο θύτης αλλά ανδρώνεται
στης κοινωνίας την αγκαλιά
Οικουμενικά γεννιέται το ποίημα
κι ας είναι μια μικρή εθνική περιπέτεια
Απ’ τα πνευμόνια μου φεύγει σαν μια αναπνοή που λευτερώθηκαν μιλιούνια χελιδόνια
Ομοϊδεάτες των γλαφυρών παπαρούνων.
Να η νέα γραφή που συμπράττει με την αλήθεια  στο μέλλον
Να η ασχημάτιστη Άνοιξη,
βαθιά και ανάλαχτη
δοξαστική ηλιαχτίδα
ζει κατακτητικά και υφέρπει
στον ουρανό της μαζικής λογοτεχνίας.
Να οι λαοί που εξημέρωσαν θηρία αλλά τα θηρία τελικά τους κατέφαγαν
Να η σκέψη μου όχι αβρή πια, σκέψη με γρέζι του πόνου
Που πάνω της έχω εναποθέσει ο έρμος τις ελπίδες μου.
Κλείνω τα μάτια μου και κλείνω τα παντζούρια
Το στόμα μου κλείνω αλλά αυτό που είναι να ειπωθεί
Σχίζει των αστραπών τους ορίζοντες
και δυνατότερο από μένα
Στο φως της αποκάλυψης έρχεται
Νυν και αεί..



4 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Ποτέ δεν μπορεί να φιμωθεί ο,τι με τόση ορμή γεννιέται..
Είναι η ρίμα ονείρων που κατατρώει το νου...
Όσο κι αν κλείσεις τα μάτια, τα αυτιά, όσο κι αν πνίξεις την φωνή ..μιλάει και θα μιλάει η Ψυχή λουσμένη από εκείνο το ουράνιο Φως της Ποίησης!!
Την καλημέρα μου Ποιητή !!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Κλείνω τα μάτια μου και κλείνω τα παντζούρια
Το στόμα μου κλείνω αλλά αυτό που είναι να ειπωθεί
Σχίζει των αστραπών τους ορίζοντες
και δυνατότερο από μένα
Στο φως της αποκάλυψης έρχεται


Καλό βράδυ Δέσποινα!

Gara είπε...

Que tu voz no la calle nadie básicamente porque tu eres el encargado de propagar tus sueños, denuncias por todo el Universo.

Un beso

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Jessenia


Estoy contento de venir a los españoles diavazeis.niotho latidos de su corazón junto al mío.
Un beso dulce.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου