...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Δεκεμβρίου 2012

Φροντίζω την γλώσσα σαν ένας αετός την φωλιά του.



Μπορώ να επιδιορθώσω το παλιό μου ποδήλατο αλλά δεν μπορώ
Να επισκευάσω τα πράγματα που μες την ιστορία βούλιαξαν
και με τρομάζουν.
Ένα μαχαίρι είναι οι μέρες που πέρασαν, ένα μαχαίρι στομωμένο που πια
Δεν κόβει καλά παρά μόνον
Εκείνο που απωθημένα ονειρεύομαι
Ακόμη
Στα καλά καθούμενα.
Φροντίζω την γλώσσα σαν ένας αετός την φωλιά του.
Παράξενο: δεν θέλει έτσι η εποχή.
Θέλει φτωχά να πορεύεσαι και ανέστιος.
Εγώ μιλώ ελληνικές κοφτές κουβέντες.
Σαν κείνες που μου έμαθε ο παππούς μου, χρόνια
Πολλά πίσω,
ανάμεσα σε τριαντάφυλλα και ανθισμένες
λεμονιές.
Αν ξαναζωντανεύω κάτι είναι η φωνή που έχει
της φιλοσοφίας άνεμο
Να χτενίζει σωστά και να περνά ξυστά
από τις κερασφόρες πικροδάφνες..

4 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Υπέροχα τα λόγια σου Στρατή

Είθε το 2013 να είναι έτος α ν ά τ α σ η ς

πολλά φιλιά

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ελένη μου
δυστυχώς το 2013
θα είναι χρονιά που θα μας αλλάξουν τα φώτα
η Ελλάδα ρήμαξε κι εμείς δεν βάζουμε μυαλό
η παιδεία μας είναι για κλάματα..
φιλιά κι από μένα

serenata είπε...

Καλώς σε βρήκα Στρατή!
Δύσκολοι οι καιροί.
Ας κρατήσουμε ψηλά το κεφάλι.
Σου εύχομαι από καρδιάς υγεία και αγάπη:))

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

serenata

καλώς βρεθήκαμε λοιπόν..
πράγματι οι καιροί ου μενετοί..
αλλά συμφωνώ..
ας είμαστε λίγο αγωνιστές..
να είσαι πάντα καλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου