...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

9 Δεκεμβρίου 2012

Το νερό ( B Σχεδίασμα)..



Το νερό γυρίζει χωρίς καμιά
αδικία επάνω του
πλατύ και εύκολο, τιναχτό
μες απ’ το σύμπαν της φύσης- το νερό
κοιμάται, ξυπνάει, ανακοινώνει
την ευφράδειά του
Κάτω από τον ήλιο. Είναι σύννεφο, είναι βροχή·
Έχει δεξιότητες μεγάλου τεχνίτη· το νερό ακολουθεί
Την πορεία του απ’ την ροή ως την εξάχνωση κι εκεί
Που είναι ποταμός ή χείμαρρος ξάφνου
Είναι μια καταβύθιση μες τα σπλάχνα της γης· το νερό
Είναι σπουδή, είναι ρήση, είναι μυστικό είναι
φανερό· η μυσταγωγία του
Κάτω  από την νύχτα την εγωιστική της γης ανάβει
Τις ρίζες των φυτών· έχει βάρος
Ή είναι απαλός δροσιστικός αχνός από σκόρπιο αγιάζι που βαφτίζει
Τα φύλλα των φυτών με την θεία μετάληψη
Που φτάνει μακριά ως την απόλυτη
Κυριαρχική χειμωνιάτικη μέρα..
Το συνάντησα να μου μιλά απ’ τις κορφές των βουνών
Μου αποκρίθηκε από τις κοίτες των ποταμών,
Είδα τις μακριές χορδές του στάλες της βροχής
Να πέφτουν μπρος στα μάτια μου
Υπερούσιες
Ανυπόταχτες
Και να τις παίζει ο λυράρης χρόνος γράφοντας τον πεντοζάλη των νεφών.
Αυτή η μαγική χορογραφία
Ως το βαθύ βράδυ
Που άναψαν τα φώτα της πόλης και ορθώθηκαν
Μπροστά μου τα Γιάννενα
Καστρόπολη λεβεντιάς το απαύγασμα..

                                              Γιάννενα 8. 12.2012


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου