...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Δεκεμβρίου 2012

Διασκεδάζω την αποτυχία μου στην ύπαρξη, που θα ‘λεγε κι ο ποιητής



Με θρέφει η νύχτα
Δεν της κρύβομαι-αποκαλύπτομαι
Την μέρα είμαι επιφυλακτικός
Φορώ γυαλισμένα παπούτσια
Και κοιτώ να έχω αβρούς τρόπους
Ακούω τους λόγους των άλλων
Σχεδόν συμφωνώ με τις σκέψεις τους
Είμαι γνωστός τους..
Την νύχτα όμως
Είμαι ο εαυτός μου
Τόσο αυθόρμητα σκαιός τόσο σκούρος
Που ούτε δυνατά ποτά δεν καλλωπίζουν την όψη μου.
Δεν ακούω κανέναν πια, είμαι εγωιστικά διακείμενος
Απέναντι σε καθετί
Και το χαίρομαι
Διασκεδάζω την αποτυχία μου στην ύπαρξη, που θα ‘λεγε κι ο ποιητής
Κλείνομαι στο καβούκι μου γράφω
Αλλά είμαι τόσο πλέον ειλικρινής
Όσο μια γάτα που γρατζουνά την θύρα
Μια μαύρη γάτα που θυμίζει κάτι του διαβόλου..


5 σχόλια:

ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ είπε...

Αγαπητέ Στρατή,μετά από αρκετό καιρό,
επίσκεψη για ευχές, από καρδιάς, για το νέο έτος.
Σχετικά με το ποίημα,σκεφτόμουν πως, υπάρχουν άνθρωποι
που ούτε τη νύχτα δεν αλλάζουν,μα παραμένουν με την ίδια μάσκα, και αυτό μου φαίνεται χειρότερο!
Την αγάπη μας

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καπετάνιε
εγώ όμως έχω συναντήσει και ανθρώπους που είναι λαμπεροί και χωρίς μάσκα- ευτυχώς υπάρχουν και τέτοιοι· και σε κάθε περίπτωση, εγώ, ακόμα κι όταν απογοητεύομαι, θέλω να πιστεύω στον άνθρωπο και στις αξίες του..
Σας εύχομαι Καλή χρονιά και λιγότερα λιγότερα προβλήματα για όλον τον κόσμο!

Eυαγγελία είπε...

Πέρασα να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά, έτσι απλά, όσο κι αν οι ευχές μπορεί να μοιαζουν ανούσιες... σημαντικό είναι το πως εμείς τις νιώθουμε.

Ὕπαρξη,
Δῶρο στὴν ἁγνή μας οὐσία
Γέλιο ποὺ χαράζει
Τὴν παντοτινὴ νύχτα
Πάνω στὶς λεῦκες
Ἀπαράτησε τὸ στεφάνι σου

Φέρε στὸ κοιμισμένο δάσος
Τὸ θρόισμα τοῦ ὀνείρου,
Ποὺ ἐμᾶς τοὺς σιωπηλοὺς
Ἐξύπνησε.!
~ Γιώργος Σαραντάρης

Αφιερωμένο Εξαιρετικά.!

Χαιρετώ σε! με γνήσιες ευχές απ' την απέναντι όχθη του Ατλαντικού.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Μ’ αρέσουν οι απλοί άνθρωποι αοράτη.
Εκείνοι που δεν νομίζουν ότι έγιναν φιλόσοφοι επειδή αράδιασαν δυο σκέψεις πιο προχωρημένες από αυτές του κοινού νου. Εκ3ίνοι που δεν είναι δήθεν- μιας και δήθεν μόνο μπορεί να είναι κανείς στην εποχή μας που νομίζει ότι είναι ο Σωκράτης ή ο Πλάτωνας.
Τους αναγνωρίζω αυτούς τους απλούς ανθρώπους αμέσως, μιλούν στην καρδιά μου.
Και με τέτοιους θέλω πάντα να συναναστρέφομαι μιας και οι άλλοι δεν με πείθουν.
Δεν έζησα και δεν ζω για τα σχόλια και ειλικρινά δεν μ’ ενδιαφέρουν.
Αν με διαβάζουν 10 φίλοι σ’ όλη την Ελλάδα αυτό είναι το βραβείο μου.
Και μου αρκεί.
Να σου ευχηθώ κι εγώ με την σειρά μου Καλή Χρονιά και ευτυχισμένη να είσαι σε ό,τι επιδιώκεις και ό,τι κάνεις!
Και ξόδευε την ζωή σου σωστά.
Μερικές φορές θα σου φάνηκα αυστηρός αλλά δεν είμαι.
Αν το καλοσκεφτείς θα δεις ότι κάπου έχω ένα κομμάτι δίκιο κι εγώ.
Μην θελήσεις λοιπόν ποτέ να μου το αφαιρείς.
Θυμώνω.
Φιλιά πολλά από την εδώ μεριά της πατρίδας.
Να είσαι καλά!



Ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση!
Αν και ο Σαραντάρης δεν υπήρξε ποτέ αγαπημένος μου ποιητής..


Eυαγγελία είπε...

Ποτέ δεν μου φάνηκες αυστηρός, αντιθέτως - γνήσιος κι αυθεντικός, και συνεχίζω να σε διαβάζω όχι μόνο επειδή είσαι ατόφιος στη γραφή σου αλλά διότι δεν είσαι "δηθεν", μιας και ούτε εγώ τ' αντέχω.

Σ' ευχαριστώ που είσαι εδώ και μας δίνεις την ευκαιρία μέσα απ' τη γραφή σου να γευτούμε τον πλούτο που διαθέτεις.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου