...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

28 Ιανουαρίου 2012

Α ρε κοίτα που έκανα την γλώσσα αλεξίπτωτο να πέφτω από κάτι περιέργους και βάλε ουρανούς







Ευπειθώς αναφέρω ότι με την δυσπιστία μου κατάφερα α κατάφερα όλα.

Όπου με άφησε η ζωή να είμαι ο πολιορκητής- όπου
δεν με θρυμμάτισε σε χίλιες σκέψεις άγουρες που ούτε ευοδώθηκαν, ούτε
Και νικητήρια πουθενά με πήγαν.

Α ρε κοίτα που έκανα την γλώσσα αλεξίπτωτο να πέφτω από κάτι
περιέργους και βάλε ουρανούς
                                                    Μόνο η κόρη μου με θέλει πιο σκληρό και πιο σκληρό-
               Και πώς να γίνει λίθος ένας άνθρωπος; Κατά βάθος

Θρύψαλο ενός άστρου είμαι
Που πάνω του έχει ερμηνεύσει η ανθρωπότητα τους νόμους της απηρχαιωμένης λαλιάς της..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου