...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

16 Ιανουαρίου 2012

Αχ αυτό το λαλείν σε βάσανα πάντα που μ' έβαλε!


Αχ αυτό το λαλείν σε βάσανα πάντα που μ' έβαλε!
Άσπρο είπα μαύρο μου έβγαινε-
Και η όλη σκέψη μου ηλεκτροφόρα..

Αλλά είδα άγγιξα τα λουλούδια
Έφτασε ως εμένα φορτωμένη δώρα η μέρα
Κι αν η ζωή με πίκρανε
ήμουν από αυθεντικό τραγούδι
Ακούστηκα πάνω απ' τις ρεματιές
Και τις παλιές γερμένες κατά τον βοριά ταράτσες.

Το ένα έφερε το άλλο κι ήταν πέντε το απόγεμα
Που από κουβέντα σε κουβέντα είπα είπες είπαμε
Γεννήθηκε αυτό το ελάχιστο συμβάν που το κατέγραψε η ποίηση
Σεμνή κεχριμπαρένια..


2 σχόλια:

ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ είπε...

Οφείλαμε εξαρχής να μιλάμε με νεύματα, βλέμματα και καπνό.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

Οφείλαμε να μιλάνε εξαρχής σε μια νοηματική της αθωότητας..
Καλό απόγευμα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου