...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Ιανουαρίου 2012

Στο απέριττο γαλάζιο η γραφίδα μου αφήνει ίχνη οικουμενικής λεβεντιάς



Διορθώνω μια λέξη    ο ουρανός πίπτει επί των υδάτων      θεέ μου τι κοσμογονία!    Στο όρος των ελαιών      παμπάλαιοι θρύλοι προδίδουν και πάλι εκείνα που είχα ιερά      αχ η θρησκεία!     των αμνών και των άσπιλων που μέσα μου δεν καταλύθηκε ποτέ της     Έζησα σε ένα ασκηταριό ονείρων      τόσο καλόγερος όσο κανείς       Οι έπαινοι των ανθρώπων η αγωνία τους     καταξιωμένοι να υπάρξουν      ώχου μπελάς!     Τώρα που ξέρω ο ήλιος ξημερώνει την μέρα του και οι αγκύλες των νεφών εγκλωβίζουν τον γονιμοποιητικό αέρα      που στέλνει ο κάθε άγγελος να σαρκωθεί    το πνεύμα κάθε νέας αποκάλυψης.    Στο απέριττο γαλάζιο η γραφίδα μου αφήνει ίχνη οικουμενικής λεβεντιάς     κι η σμίλη της ψυχής μου αυτό το μάρμαρο δουλεύει     που επάνω του δεν έχουν νόημα οι εντολές..


2 σχόλια:

Salomé Guadalupe Ingelmo είπε...

Hay muchas formas de recibir la revelación, quizá en los lugares y momentos más insospechados. También hay muchas formas de interpretarla.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Salomé Guadalupe Ingelmo

Hay muchas maneras de ponerse en apoikalypsi
Me persigue una poesía de palabras POUT alcanza el cielo ..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου