...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

19 Ιανουαρίου 2012

Τα δάχτυλά μου είναι μια αράχνη που πλέκει τον ιστό της γύρω από το επίμαχο στήθος σου.



Τα δάχτυλά μου είναι μια αράχνη που πλέκει τον ιστό της γύρω από το επίμαχο στήθος σου.

Αναρριχώνται επάνω στο φως του κορμιού σου και ξεκλειδώνουν την άρρητη σάρκα σου.

Η ατμόσφαιρα ρωτά το οξυγόνο της και η ευχή της βαθιά και σίγουρη λάμπει.

Σουσουράδα του πρωινού, η τόλμη σου είναι η παράδοση μου-

Άνευ όρων..

Είμαι κοντά σου μένοντας μακριά από ο,τιδήποτε βαραίνει τον ουρανό και σχηματίζει το αναίτιο δάκρυ..



2 σχόλια:

Gara είπε...

Dichosos dedos que enredan y provocan marejadas.

Un abrazo

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Jessenia

toque que despierta los sentidos y hace justicia a la poesía ..
BUENOS DÍAS.
un abrazo

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου