...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

18 Ιανουαρίου 2012

Ίσως επικοινωνώ μ' έναν κόσμο που πραγματικά δεν υπάρχει..



Δύσκολα που είναι τα εύκολα και των συμπερασμάτων η κρυφή σημασία
είναι ένα μυστικό που από παντού απογοήτευση μπάζει..

Αποταμίευσα την φωνή των άφωνων πραγμάτων και πια είμαι
ταμιευτήρας που συλλέγει επίμονα φρόνηση.

Τα δέντρα υπερασπίζονται τις θεωρίες μου!
Ίσως επικοινωνώ μ' έναν κόσμο που πραγματικά δεν υπάρχει..
Που είναι οξύτονος και περισπωμένος το ίδιο..

Κι αυτά τα παιδιά που επάνω τους έχω εναποθέσει τις ελπίδες μου
μια μέρα θα γράψουν άλλης λογής ευαγγέλια..

Κι ίσως είμαι ο πρώτος και μοναδικός αναγνώστης τους
σήμερα
πριν γράψουν καν μία αράδα
και όμως όλα τους είναι γραμμένα
στην καθαρή τους ματιά..

8 σχόλια:

Δημήτρης είπε...

Επείγεται η ανάγνωση της καθαρής ματιάς. Εκεί ελπίζω και εγώ, παρ' ότι, διαπλεκόμενος.

καλημέρα, Στρατή

~reflection~ είπε...

Ίσως ΔΕΝ υπάρχουμε κι ΕΜείς, Στρατή...

Ίσως, πέρα από την Ύλη ενΥπάρχει η Ενέργεια των Ποιημάτων
κι οι Αναγνώσεις τελικά σαν Προσευχές Μυστικιστών
από μία πραγματικότητα που πονάει, προς ένα ΥΠΕΡπέραν που Δικαιώνει τους Επίμονους!...


Καλημέρα..... κι ας ωρες νιωθω πως ΔΕΝ υπάρχω.....

nameliart είπε...

Μα γι αυτό είσαι ποιητής Στρατή…
Επειδή
«επικοινωνείς μ' έναν κόσμο που πραγματικά δεν υπάρχει..»
Επειδή
αυτόν που υπάρχει μπορείς να τον δεις «οξύτονο και περισπωμένο το ίδιο..»
Επειδή
για σένα «δεν είναι ποίηση αυτό, είναι ο καημός σου…»

Αααχ ...
κάτι αν μπορούσα στο κόσμο να άλλαζα...
... Καλημέρααα!

Υ.Γ. κρατάς μυστικά; Άκου: ίσως σε μερικές μέρες «κρεμάσω» κάτι στη σελίδα μου, έτσι για να το τιμωρήσω…

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλησπέρα Δημήτρη

Εγώ θα έλεγα ότι επιβάλλεται η ανάγνωση της καθαρής καρδιάς..
Επιτακτικά και τελεσίδικα..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

~reflection~

Δεν υπάρχει αυτό που εμείς από μας αναιρούμε..
Αλλά δεν είδες πάλι τι λέει το ποίημα..
Ότι
αυτά τα παιδιά που επάνω τους έχω εναποθέσει τις ελπίδες μου
μια μέρα θα γράψουν άλλης λογής ευαγγέλια..

Κι ίσως είμαι ο πρώτος και μοναδικός αναγνώστης τους
σήμερα
πριν γράψουν καν μία αράδα
και όμως όλα τους είναι γραμμένα
στην καθαρή τους ματιά..

έχει σημασία
πιστεύω στην νίκη τους
ό,τι δήποτε επαναστατικό ποτέ θα υπάρξει θα έχει επάνω του την σφραγίδα της νεολαίας..
αυτής που εμείς τους κληροδοτούμε μια καμένη γη..

καλό βράδυ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μελίνα



Χαίρομαι πάντα πολύ όταν αισθάνομαι την παρουσία σου.
Μας απογοητεύει κάποιες φορές έντονα το σουλατσάρισμα αυτό μες τις σελίδες της οθόνης που από πίσω της κρύβονται κάθε λογής άνθρωποι.
Γεγονός είναι ότι θέλω να νιώθω κοντά μου μια υγεία του νου γιατί μπάφιασα με μανιοκαταθλιπτικές φαντασιώσεις που θέλουν να με πείσουν για την σημαντικότητά τους.
Με κούρασαν και θέλησα κι εγώ να φύγω.
Αλλά γιατί ο ρίψασπις σαν στάση ζωής δεν μου ταιριάζει, δεν το έκανα.
Θα χαρώ να σε δω και πάλι στο γνωστό σου αγέρωχο μετερίζι.
Καλό βράδυ!

Δημήτρης είπε...

ότι είναι να γίνει, ας γίνει απ' την πηγή ε;

συμφωνώ απολύτως, Στρατή.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Δημήτρη
νομίζω ότι θα ζήσουμε πολύ δύσκολα χρόνια..
έρχεται μια λαίλαπα αγριότητας από τον άνθρωπο για τον άνθρωπο..
ας συσπειρωθούμε οι πιστευοντες στην εντιμότητα..
Καλό σου βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου