...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

16 Ιανουαρίου 2012

Έλα πες μου τώρα τι επαγγέλλεται η αιωνιότητα.




Η ζωή μου κομμάτι ήλιος που αυθαιρέτησε σε όλα τα επώνυμα σύμπαντα.
Ήπια το ζοφερό της νύχτας και το έτρεψα σε πάνθεο γαλάζιο.
Σύνεση μιας φωτιάς που σε μετέδωσα κι αν μου ήτανε οικείος ο λόγος.
Έλα πες μου τώρα τι επαγγέλλεται η αιωνιότητα.
Αν ξεγράψω την θλίψη των ρόδων
Θα τσιρίξουν οι κήποι ευφρόσυνη μουσική.
Τόσες νότες ελπίδας που φύλαξα
Θα εξαργυρωθούν σε μοναξιάς καλπασμό που καταλήγει
σε μονοπάτι ουρανού..

                                                                   16.1.2012


3 σχόλια:

Gara είπε...

La eternidad promete libertad, alegria, paz y felicidad.

La esperanza es mi estandarte.

Un abrazo

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Jessenia

poesía que afecta a la vida ..
Buenos días.
un fuerte abrazo ..

Ανώνυμος είπε...

Very useful reading. Very helpful, I look forward to reading more of your posts.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου