...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

16 Ιανουαρίου 2012

Καταργώντας την ορθοδοξία της ανάγνωσης..




Κερδίζω μην παίζοντας
Κερδίζω μερίδιο από μια μπαγιάτικη φήμη
Κερδίζω από το υπερώο του βουνού
Που μου στέλνει μια μυρωδιά θυμάρι κι έναν απέθαντο ήλιο
Βλέπω τον κόσμο με συμπάθεια
Ο αιώνας μου αναποδογυρίζει τα πάντα
Ποιός το φανταζόταν τελικά;
Γρονθοκοπεί ο μέρμηγκας το κραταιό λιοντάρι
Είμαι εύκολος στόχος
κι ο πιο δύσκολος που θα σου τύχει αντίπαλος
ΕΠΙΜΕΝΩ
Αυτό αυτού που δεν θα καταφέρεις είναι το όπλο μου
Χτυπώ τα πλήκτρα με μανία
Η γυναίκα μου μαγειρεύει
Όλοι μαγειρεύουν
Κάτι που μυρίζει ανυπόφορη σήψη
Σκληραίνω άθελά μου
Γίνομαι βουκεφάλας του αίματος
Όσο λιγότερο μιλώ -τόσο οι αξίες μου αναμεταδίδονται
Απ' όλα τα κανάλια των μελλοντικών τηλεοράσεων
Ώσπου να πεθάνουν οι προύχοντες οι επαίτες κι εγώ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου