...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

14 Ιανουαρίου 2012

Θέλω να ράψω το νυφικό φόρεμα μιας ιδέας που είναι επί των πάντων η νίκη.


Αποσπώ από την μοναξιά μου τον λίθο
τον σημαντικό για την προσωπική μου επικάλυψη – γίνομαι
άτρωτος τοίχος, δεν σκαρφαλώνει κανείς
ως τα ψηλά δόγματά μου- εκεί που έχω
φυλακίσει το φως – και σας το επιστρέφω
σαν μ’ έναν στίχο που ερμηνεύτηκε
από εσάς καταπώς η αλήθεια μου θέλει.

Έγιναν τα οικουμενικά πικρά και δεν τ’ αντέχουνε οι ποιητές
τρέχουνε να κρυφτούν πίσω απ’ το παθητικό τους μειδίαμα-
μα εμένα
άλλη έγνοια με εγκλωβίζει- θέλω να ράψω
το νυφικό φόρεμα μιας ιδέας που είναι
επί των πάντων η νίκη.      Κι έτσι

όπως του άξιζε να ζει ο άνθρωπος
ο κάθε     εκεί
που αν τον δεις απέναντι απ’ το φως
λάμπουν τα σωθικά του όλα κι είναι
το πλάσμα το υπέροχο που θα καμάρωνε
ο κάθε δημιουργός..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου