...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

14 Μαΐου 2023

Ορχομενός…



Λεπτομέρειες θανάτου έχει η ζωή αλλά σάμπως

Και τα κατανόησα όλα ποτέ μου; Βρισκόμενος

Κάτω από το μάτι του ήλιου, στην φαρδιά πεδιάδα

Των αποκαλύψεων, εκεί

Που οι Χάριτες ευδοκίμησαν- σαν άνθη

Περιώνυμα, που συνθέτουν

Ποιητική κατάληξη, ενώ

Τριγύρω όλα ήσυχα μαραίνονται

κι απουσιάζουν.

Ζεύξη της Ιστορίας και του ατάραχου Ορχομενού-

Στην αιχμή της ψυχής και του δόρατος, καλά

Κρατούν οι δοξασίες, ο Χρόνος

Είναι ένας λέοντας καθόλου γερασμένος.

Διαβαίνω εκεί που όλα διάβηκαν για να χαθούν.

Εμμένω σε όσα μένω και μου είναι πάντα αφιλόξενα.

Λυγίζω κάτω απ’ την γραφή και την ανάγκη.

Σε λίγα δίνομαι και τα πολλά αποφεύγω.

Τα εύκολα πάντα πολύ με δυσκόλεψαν-

Κωφεύω·

για να αντέχω ο φουκαράς,

συνειδητά κωφεύω!

 

Τώρα που απομακρύνομαι από την καθαρή αυταπάτη

Γίνομαι ένας Βουκεφάλας του αίματος-

Ατίθασα χλιμιντρώ και έτοιμος είμαι να δράμω

Επάνω στην με αυταρέσκεια οφθαλμαπάτη μου

Ότι τα πάντα συντυχαίνω που χαθήκανε και με εξουσιάζουν!

 

                                           14/5/2023 

 

 


Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου