...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Ιανουαρίου 2023

Είναι…


Πίσω από τους ήχους του νερού είναι μια ξηρασία εκπεφρασμένη
Με φρυγμένο χώμα και αόρατο παλμό.
Τυλίγονται οι κισσοί επάνω στα ψηλότερα πεύκα
Και συνωμοτούν για μια προφύλαξη εποικοδομητική.
Σμήνη κουνούπια τρέμουνε μες τα στιλπνά φύλλα
Που αφήνονται να τα λογχίζει ο ήλιος.
Βάλλω και βάλλομαι.
Και στην ατμόσφαιρα ο χρόνος ανατρέπει τα καθέκαστα-
Είναι η Στιγμή είναι η Ποίηση είναι η ζωηράδα
μιας αντίφασης
είναι η διαλεκτική και είναι η νεόκοπη
Κοσμοθεωρία είναι η λήγουσα κι η παραλήγουσα είναι
η οξείδωση η μυστική πριν την φθορά είναι
ο τζαναμπέτης άνεμος που κάνει ρίμες με τα ανοιχτά παραθυρόφυλλα
είναι η συνεργασία μου με το Αόρατο είναι
η τέχνη να απουσιάζω είναι
Είναι όσα δεν μπόρεσα να είμαι εγώ…
Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι και δέντρο

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

η συνεργασία μου με το Αόρατο είναι
η τέχνη Σ,Π,

ΑΥΤΗ η υψηλή Τέχνη που σε τυλίγει,
που σε δικαίωσε κι ακόμη σε δικαιώνει,
Αυτή, είναι η ίδια Τέχνη που σε ευλόγησε,
δίχως να διαλέξει
ξεχωριστό περιβάλλον,
Ακόμη!


Να είσαι πάντα καλά

Αστοριανή
ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Πολύ σε αγαπώ μωρέ ιέρεια της Αμερικής! Γιατί είσαι η πιο αγνή καρδιά που ξέρω. Δυστύχημα να μην μπορέσουμε ποτέ να ανταμωθούμε! Κάποτε το σκέφτομαι πόσο άδικο υπήρξε αυτό και για τους δυο μας. Αλλά με τον νου και την καρδιά ήρθαμε τόσο κοντά που νομίζω αυτό μας αποζημιώνει!
Σε ευχαριστώ για όλα που είσαι, για όλα που μας προσφέρεις! Κάποια ευτύχησες να σου αναγνωριστούν! Δικαιωματικά και επάξια. Να καμαρώνεις!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου