...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

23 Ιανουαρίου 2023

Η Ελλάδα…


Η Ελλάδα στροβιλίζεται σαν έντομο ζαλισμένο στο εποχικό πουθενά·
Την εκδικούνται τα χρήματα, την εκδικείται ο ρεαλισμός των ταμείων·
Ο κόσμος της έχει το βάθος του απατηλού-
Κουρδίζεται η Ελλάδα φορέας μιας νοσηρότητας με ιθαγένεια-
Φορτίζει τον ήλιο της ξεπουλώντας τα ζουμερά αγαθά της-
Πολιτεύονται πάνω της οι ατιμώρητοι και όσοι θα τους έπρεπε να ζούνε εξοστρακισμένοι·
Η πατρίδα ζει το εφιαλτικό όνειρο μιας ήττας…
Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι και μνημείο

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...Μένω πέρα, ...στην άλλη Όχθη, είμαι εκεί μα ταυτόχρονα απέναντι,

και μάλιστα από τότε που "αποφάσισαν οι Σοφοί"
ότι δεν μπορούμε να ...ψηφίσουμε εμείς, οι Έλληνες, οι οποίοι δεν έχουμε μείνει ένα σεβαστό χρονικό διάστημα στην Ελλάδα για να "γνωρίζουμε από κοντά τα πεπραγμένα της"...και η ψήφος μας να είναι αντικειμενική ...


ΔΕΝ μας επιτρέπεται να ψηφίσουμε!!!
ΑΡΑ ΔΕΝ μας αναγνωρίζουν... = ΔΕΝ είμαστε Ελληνες...
Και,
ούτε τα παιδιά μας είναι...

κ.λ.π. Έχω βαρεθεί να μιλώ για το πόσο άδικη και υποτιμητική είναι αυτή η απόφασή τους πόσο θα "ανάψουν" όλα αυτά κατά την ώρα των εκλογών... κ.λ.π.
Μα

δεν γίνεται
να γράψω μια "γνώμη" για το ζουμερό ποίημά σου, Στρατή μου.

Ελπίζω κι εύχομαι στην κατανόησή σου.

Πάντα με την ξεχωριστή Αγάπη μου,

Υιώτα

Αστοριανή,

ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Το ξέρω ότι είσαι και εκεί και εδώ: έχεις μια πατρίδα στην καρδιά που δεν την λησμόνησες ποτέ σου! και εγώ γι αυτό σαγαπώ!
Αχ αυτοί οι πολιτικοί μας που είναι πάντα λίγο, λίγο ‘’πουλημένοι’’! αχ!
Και έχουν στερήσει σε κομμάτια του ελληνισμού δικαιώματα σημαντικά.
Και, από την άλλη, είναι έτοιμοι να δώσουν δικαιώματα σε ξένους που ήρθαν να εποικήσουν την Ελλάδα. Μόνο και μόνο για να τους έχουν στο χέρι να τους ψηφίζουν.. κρίμα!
Μήπως και ποτέ καταφέραμε να τους συνεφέρουμε;
Μπα…
Αλλά εμείς ζούμε με την Ελλάδα στην καρδιά!
Και με την Ποίηση!
Έχεις την αγάπη μου και την εκτίμησή μου!
Φιλιά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου