...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Ιανουαρίου 2023

Νιώθω…


Μέσα μου η ειρήνη
Κι ο πόλεμος μέσα μου.
Ανθίζουν οι σκέψεις μου κι η φασαρία
Του κόσμου ζαλίζει την εικόνα στον νου μου που έχω.
Αθήνα βροχερή
Διατρανώνει την μελαγχολία της, ζει σε ακμαιότατο πυρετό
Αιχμηρή και με ικμάδα.
Απόγευμα τώρα.
Με βουλοκέρι και με ταλαίπωρη έμπνευση.
Τόσο αποκαθηλώνω την ευαισθησία μου
που με κοντράρει ο ουρανός-
νιώθω σαν αορτή που γέμισε πραγματικότητες και θα σπάσει!
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Όλες οι αντιδράσεις

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

νιώθω σαν αορτή που γέμισε πραγματικότητες και θα σπάσει! Σ.Π.


...κίνδυνος !

Δύσκολοι καιροί! Πρόσεχε!

Αστοριανή

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Ποιος λογαριάζει τους καιρούς;
Τον ‘’άνθρωπο’’ φοβάμαι μόνο, τον ‘’άνθρωπο’’…

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου