...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

13 Ιανουαρίου 2023

Αλαζονεία προ της μαντεψιάς και προ της συντριβής…

 

Ντύνεται λούστρο η Αλήθεια και χυμά
στα χυτήρια των μύθων.
Όλα δακρύβρεχτα τα αγωνιστικά σενάρια - λες
Και δεν αλλάζει τίποτα μες τις αλαζονείες μας.
Χρωματισμένα με μπαρούτι λόγια που υπέπεσαν από τον έρωτα
Και ζούνε μες τον σάλαγο της αστραπής.
Στα κοντέρ οι ταχύτητες είναι αυτές που δεν έπρεπε διόλου να είναι-
Ταυτόχρονα πεθαίνουμε και ταυτόχρονα
Ζούμε:-σαν να κανιβαλίζει πάνω μας και η φθορά και μια υπερφίαλη ατζαμοσύνη.
Όσο το ψάχνω τόσο φεύγω πιο συνένοχος στο μυστικό.
Εξομοιώνομαι με κείνο που δεν μπόρεσα να ενστερνιστώ.
Κι απ’ τα ποιήματα μου μένει
Το κατακάθι όπως του καφέ που είναι έτοιμος να μαρτυρήσει
Ανούσιες μαντείες, που δεν μ’ αφορούν, ειρωνικά…
Μπορεί να είναι εικόνα πουλί, τριαντάφυλλο και εξωτερικοί χώροι

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

ζούνε μες τον σάλαγο της αστραπής. Σ.Π.



Ορισμένοι,
ναι, εκλεγμένοι να περιμένουν την Αστραπή,

πάντα η καρδιά τους
ένα ταριχευμένο σπουργίτι
κι ένα ρόδο!

Καθημερινώς
οι ηλιαχτίδες ολόϊδιες
ωστόσο πάντα διαφορετικές.

Γεννημένοι σε α-διάφορους καιρούς
σηματοδοτούμε
τις αναίσχυντες ώρες
ταυτόχρονα
τις υπέροχες πτήσεις του νου και της καρδιάς.

Να είσαι πάντα εύφορος νους
με συμπαραστάτη μια καρδιά ανοιχτή σαν αγκάλη.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Πέρα από όλα επικοινωνούμε! Και συντηρούμε μια ‘’φωτιά’’ που δεν πρέπει να σβήσει. Εκεί είναι το καθήκον μας! Μην φύγεις και μην φύγω από κει. Χαίρομαι που πάντα έχω έναν τέτοιο συνοδοιπόρο! Πολλοί θα ζηλεύουν! Τα σέβη μου κυρία, αδερφή μου της καρδιάς! Τα σέβη μου!
Φιλιά πολλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου