...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

17 Φεβρουαρίου 2022

Αλήθειες…


Νέφη αόρατα μου στέλνουν την βροχή-
Έχω κόψει δεσμούς με τα ουράνια·
Ένθεος άθεος που λέει η κόρη μου- τι να συλλογιστώ
Που να μην αλήθεια με νοιάζει; Κρατούν
Οι σκέψεις μου μια μυρωδιά
Από λιβάνι ιερατικό·
Πάντα εδώ και όμως πάντα εκεί, ξαστερώνω
τις αγωνίες μου, κουνώ
λευκά μαντήλια για τους άφαντους συμμάχους, έχω
Αυτομολήσει ήδη στον θάνατο, κανείς
Πια δεν καταλαβαίνει· έγινε
Τοκογλυφία η εποχή, ένα ρημάδι που τσαλάκωσε
τις ανθισμένες μας ψυχολογίες· Καιρός
Τώρα να πούμε αλήθειες: ποιός βακχεύει και ζητά
Πολέμων κίνητρα μες τους αιώνες; Αν
μια στιγμή τελειώσουν όλα θέλω να τα πω
Έτσι όπως είναι: καταματωμένα…
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και εξωτερικοί χώροι

3 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Τοκογλυφία η εποχή, ένα ρημάδι που τσαλάκωσε
τις ανθισμένες μας ψυχολογίες·ΣΠ


Πόσο τραγικό!

Τί θα μας δώσουν, ακόμη?
Και πόσοι θα αντέξουμε???

"αστοριανή" ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Η αγωνία είναι κατάσταση ολοζωής, τι να κάνουμε; Μην λυγάς! Όλα περνούνε και όλα έρχονται ξανά. Να προσέχεις τον εαυτό σου. ρίχνε και κανένα χαστούκι στην μοναξιά!
Τα φιλιά μου!

Αστοριανή είπε...

ευχαΡιστωωωωωωωωωωωωωωω

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου