...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

21 Φεβρουαρίου 2022

Τώρα με θάλπουν οι ευεργεσίες των κήπων

 Τώρα με θάλπουν οι ευεργεσίες των κήπων και σιτίζομαι το ευτυχέστερο βερίκοκο του ουρανού!

Μεγαλώνουν μέσα μου πολλαπλασιασμένα αισθήματα και με απομυζούν όπως οι βδέλλες κάνουν στο κορμί το φουρτουνιάρικο.
Συνάμα με τα μυστικά μου κάτι μου ψιθυρίζεται στο αυτί που είναι μύθος ανοικτής θαλάσσης.
Ανοικτές όλες οι εκδοχές:
Ή πλέω ή και συμπλέω-
Με τον πουνέντη με τον ζέφυρο με συμπληγάδες και με ουτοπίες·
Έτσι που εγώ σε θέλω η κάθε μέρα δικαιώνεται!
Μπορεί να είναι κοντινή λήψη 1 άτομο και τριαντάφυλλο

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Εμείς είμαστε οι στεναγμοί του γυάλινου αγάλματος...Αντρέ Μπρετόν


Μην αλλάξεις, αδελφέ της σκέψης.Έχεις τόση λάβα
που αρκεί για τα επόμενα χρόνια σου.

Άσε τους άλλους να αναμοχλεύουν
παλαιές κι αναμασημένες εμπνεύσεις.

Μείνε ατόφιος.

"αστοριανή"

ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Αστοριανή…
Να σε έχω κοντά μου και να διώχνεις τους εφιάλτες μου! Νιώθω δυνατός τότε που με καταλαβαίνουν: κομμάτι δύσκολο αυτό, το ξέρω. Αλλά η συγγένεια πνεύματος γεννά απαιτήσεις. Και θέλω να εκπληρωθούν μέσα από τα όνειρά μου τα όνειρά σου! Σε φιλώ! Χαίρομαι που υπάρχεις!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου