...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

13 Νοεμβρίου 2012

Η κάθε λέξη σκλαβώνει.



Έξω από την πόρτα είναι η τόλμη
Και μια φαρμακερή μνήμη οχιά.
Πλησιάζω με προσοχή.
Με το πλήθος δεν πάω.
Μοναχικά απάντησα πάντα σε όλα- μοναχικά.
Κόβει η λεπίδα της σκέψης και είναι αντίθετη στην εποχή.
Αυτοί που έζησαν έρπην και μες το σάλιο
Σκούριασαν σαν τα παλιοσίδερα που ρήμαξαν
σ’ ένα χωράφι κάπου εκεί κοντά.
Η κάθε επιθυμία μου νομοθετεί.
Η κάθε λέξη σκλαβώνει.
Τυραννίστηκα πολύ να φτάσω το μήλο
που θα με εκδιώξει από τον φαινομενικό παράδεισο..


3 σχόλια:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Λίγο τό'χεις Στρατή
να φτάσει κάποιος εκεί που έφτασες εσύ?
Άλλοι ζουν μια ζωή σ αυτόν τον παράδεισο που τους βασανίζει..αλλά ως πιστοί αρνούνται να φέρουν αντίρρηση στο θεό και στους νόμους του.. Δεν τους ζηλεύω καθόλου

( Δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να σχολιάσει ένα ποιητή αφού ποτέ δεν ξέρει τι εννοεί..αλλά ίσως να μπορεί να σχολιάσει τους συνειρμούς και μόνο που του φέρνει ένα ποίημα)

Καλό σου απόγευμα..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Ελίτσα

Δεν ξέρω αληθινά αν το ιδανικό μου είναι να ζήσω κατ’ αντιπαλότητα του θεού και των ανθρώπων.
Σίγουρα είμαι τύπος μοναχικός και μόνο στην μοναξιά μου δημιουργώ.
Μάλλον δεν είμαι πολύ κοινωνικός- το έχω αποδεχτεί.
Πάντως θα ήθελα να με ερμηνεύουν με βάση την αλήθεια που πρεσβεύω.
Νομίζω φτάνει αυτό.
Τώρα, ως προς την ποίηση, αρκεί να μπορεί ο οποιοσδήποτε την πλησιάζει να προσλαμβάνει κάποια απ’ τις πολλές αποχρώσεις που μπορεί να έχει ένα ποίημα.
Εκεί σταματούν όλα.
Ωστόσο είμαι υπέρμαχος μιας απλότητας (και του λεξιλογίου) αυτής η οποία κάνει τον Νερούδα ας πούμε με το υπερθετικά εύληπτο λεξιλόγιό του μνα είναι απίστευτα κατανοητός ακόμη κι απ’ αυτούς που δεν είναι φιλόλογοι γιατί καταφέρνει να αγγίζει απώτατες χορδές.
Να το μυστικό.
Ένας καθηγητής πανεπιστημίου με 20 πτυχία δεν μπόρεσε ποτέ να γράψει όπως ο Ρίτσος.
Ταρακουνηθείτε οι ακαδημαϊκοί.
Πώπω πολύ φλυάρησα..
Καλό βράδυ!
( Α όσο για μένα, έχω φτάσει στο δικό μου τίποτα- απλά το έχω κατανοήσει αυτό..
εκεί είναι η διαφορά).

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλό βράδυ!!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου