...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

1 Νοεμβρίου 2012

πάντα πυροτεχνουργός υπήρξα






Κλείνουν οι υποθέσεις του νου     εγώ το ξέρω ότι πάντα πυροτεχνουργός υπήρξα
Πολλή εκρηκτική μου στάθηκε η γαλήνη
Η μοναξιά μου το ίδιο
Περόνη είχαν οι σκέψεις
Ανατινάζονται κάποτε όλα
Θα συγκολλήσω όμως τα έρμαια κομμάτια τους
Ν’ ανασυνθέσω το πάζλ των χρωμάτων.
Στο πληκτρολόγιο σκαλίζω και φυτρώνουνε τα συμπεράσματα
Λέξεις επί των λέξεων, νοήματα, κρούστες
Πάνω στο γάλα την διαφάνειας
Η παρομοίωση θα με τραβά απ’ το μανίκι
πάντα
Όπως το κόμμα τον παλιό μας μουσικό.
Νύχτωσε για καλά. Κοιμήσου
μες την αγκαλιά μου
Θεά μελαχρινή που σε βαφτίζω
χίμαιρα
Ο πόνος που με συλλαβίζει
μ’ έκανε να γράφω ποιήματα
Και πα’ στο μαξιλάρι να παλεύω
για τον έρωτά σου
τόσα και τόσα βράδια..


4 σχόλια:

Ελπίδα είπε...

Χαίρετε!
Πραγματικά υπέροχο!

Μαρια Τζιατζιου είπε...

Δε μπορώ να μερέψω της ψυχής τα πυροτεχνήματα.
Μήτε και να συμμαζέψω τους πυρετούς της σα λυσσάει.
Μόν' απο τύχη τους καταλαγιάζουν.
Και μοναχά τους σταματούν, σα θέλουν.
Ούδ' ενας λόγος δεν τα φοβερίζει
και σκάν
και πυρπολούν την κόλαση...


-Ιδιαίτερα εξαιρετική η ποιητική χαρτογράφηση των... σκουρόχρωμων συναισθημάτων!!!

Καλό και δημιουργικό μήνα Στρατή!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Να είσαι καλά Ελπίδα!
Καλή σου μέρα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Και σε σένα το ίδιο εύχομαι Μαρία!
Η σελίδα σου πάντα φροντισμένη..
Καλήμέρα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου