...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

18 Νοεμβρίου 2011



ΣΤ.

Τίποτα δεν περισσεύει στην αυγή της Ουγγαρίας.
Μουντός καιρός και η καρδιά μου κλαίει.
Όλη την νύχτα άγρυπνος και έστελναν μηνύματα οι ουρανοί.
Έτρεχε σαν δαιμονισμένο το αυτοκίνητο.
Χωριά δημόσιοι δρόμοι φανοστάτες
Που καλπάζει το φως τους μες τον στατικό αέρα της νύχτας.
Ζαλισμένος αντίπαλος Νοέμβριος.
Νταλίκες σαν σκουλήκια που έρπουν με μια κόκκινη ζεστή ουρά.
Πετρελαίου ρύποι και άοκνες ρόδες.
Με το στυλό μου πιάνω μια κατάφαση που δεν περίμενα.
Όταν είναι αντίφαση και γκρίνια σαν αγκάθι η ζωή..

                                                                Ουγγαρία.. 11.11.2011

2 σχόλια:

Ioannis Tziokas είπε...

Budapesth! I prwth mou embiria apo to eksoteriko. O kathenas thn vlepei me ton diko tou tropo, Egw thn ezisa san ekserevniths tou ksenou kai protognwrisa tin magia enos taksidiou !!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Γιάννη μου
είστε στηρίγματα μιας Ελλάδας που δοκιμάζεται..
Υπερασπιστείται αυτήν την περήφανη ράτσα..
ας αντισταθούμε με όλους τους τρόπους που μπορούμε..
να είσαστε καλά φιλαράκια μου του μακρινού Βορρά!
χαιρετίσματα σε όλους σας εκει πάνω!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου