...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

28 Νοεμβρίου 2011

θα τα πάρει όλα ένας παράξενος αέρας



θα τα πάρει όλα ένας παράξενος αέρας- όλα:

και τις ανθρωποφωλιές που αποταμίευσαν ματαιότητα  και τις
μυρμηγκοφωλιές που αποταμίευσαν σύνεση- θα τα πάρει
και θα χαλαστούνε, όπως
τα όνειρα ξεγίνονται λιγάκι πριν ξυπνήσεις και δουλέψει
της μέρας ο καταποτήρας..

κι εγώ θα μείνω με αυτό το ύφος που ξενίζει
τους ταξιδευτές του ουρανού
οι φίλοι μου θα είναι με σκληρά οράματα
απελπισμένα γαλάζιοι

ο Θεός θα ανθίσταται, δεν θα χαρίζει
όπως παλιά που του περίσσευε το έλεος, θ' ακολουθούνε
τα πράγματα την νομοτέλεια της φθοράς -κι εγώ θ' απλώνω
τα ασπρόρουχα λόγια μου μήπως και τα στεγνώσει
αυτός ο φαφούτης γέρος
αέρας που δεν μπορεί πια να δαγκώσει
ούτε τον λαιμό ενός ξυπνητηριού κόκορα.

                                                          31.05.2010

2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Dust in the Wind...

ΟΛΑ... κι Εμείς καπου εκει....
στο μάτι του Κυκλώνα...

http://www.youtube.com/watch?v=tH2w6Oxx0kQ&ob=av3e

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Κάκια

σκόνη στον άνεμο

και πάντα απομένει ένα ποιητικό ειδικό βάρος λίγος πιο πάνω από το μηδέν που δεν κιόλας εξηγείται

για να κουβαλά ο ποιητής μια περιουσία παράξενη

ονείρων και παράξενων θεΐκών συνειρμών..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου