...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

23 Νοεμβρίου 2011

Είναι η εύκολη λεία που κλέβω από τα φεγγάρια σου:



Είναι η εύκολη λεία που κλέβω από τα φεγγάρια σου:
Τα αισθήματα από πηλό και φιλιά. Πριν
Σημειώσουν ήττα οι μελαγχολίες μου και αυτό που είσαι
δεν έχει κάτι εφικτό
που μπορεί κανείς με του  λόγου το πυρ ν’ αποδώσει.
Ο χρόνος τώρα δεν ξέρει τον χρόνο μετά
Αλλά όλα είναι χρόνος ύστερα όταν έρθει το μέλλον.
Ένα γυαλί που λάμπει μες το φως
Και εγώ είμαι ο κλέφτης
των σκέψεων σου – κάτι
Σαν ο αλήτης που σε ακολουθεί
όπου κι αν πας.
Έχω θεσπίσει λογική των φιλιών..
Υποκύπτεις γιατί ως εμένα ριζώνει το φως σου.
Ενθουσιάζεσαι από αυτό που σε άλλους
είναι ανέκφραστος πόνος. Είσαι
ερωτική συμφωνία που βαθαίνει
τον αναπότρεπτο γκρεμό της.
Κι αν σε κρατώ με μια λέξη αλυσίδα
Η σιωπή που με περιτριγυρίζει
είναι η αμφιμονοσήμαντη δύσκολη σχέση
που από σένα προκύπτει..

                                                               Τσεχία..


9 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

Θαυμαζω την ορεξη και την εμπνευση σου.
~.~

nameliart είπε...

Λαθρεπιβάτης στο όχημα των στίχων σου
Πηδώντας από βαγόνι σε βαγόνι στον συρμό των λέξεών σου
Σιωπηλός «αλήτης που σε ακολουθεί» στου οδοιπορικού σου τη μαγεία…
Ασήμαντες οι αποσκευές μου και πώς να τις αποθέσω πλάι στα ακριβά σου υλικά…
Λόγια τρεμάμενες φλογίτσες κάτω απ’ την ασίγαστη λάμψη μιας ποίησης αυτόφωτης…
Κάποτε σβήνουν για να μπορέσουν ν’ ακουστούν…

Ο ένας πιο μαγικός από τον άλλο οι σταθμοί του ταξιδιού σου Στρατή!!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

αόρατη

όπως και να χει είναι από μόνο του βασανιστήριο

γλυκό!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μελίνα

αν κατάφερα να σου μεταδώσω την συγκίνηση του ταξιδιού και των καταγραφών του μυαλού μου
είμαι χαρούμενος.

καλλιτέχνης τον καλλιτέχνη αεί πελάζει..

~reflection~ είπε...

η ΛΕΙΑ δεν κλέβεται

θέλει Εκπαιδευμένο θηρευτή σε Σαφάρι
για να αιχμαλωτιστεί στο ... Στίχο...

Μην αποποιείσαι των ..Ευθυνών σου...

το Ελεύθερο Σαφάρι απαγορεύεται!!!

Φιλί..... λεία...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Κάκια

έχω ειδική άδεια για αυτό το ειδικό κυνήγι

υπογεγραμμένη από τον θεό..

αντε πες..
Φιλιά!

εύα είπε...

για κάθε τι υπάρχει κάποιος λόγος, κι εσύ αναβάτης στο άτι του Θεού καλπάζεις νοερά...
αυτό που είναι δεν έχει κάτι εφικτό...

αυτό που ΕΙΜΑΙ δεν έχει κάτι εφικτό....
Ένα μικρό γυαλάκι που λάμπει μες το φως.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ευα

Η σιωπή που με περιτριγυρίζει
είναι η αμφιμονοσήμαντη δύσκολη σχέση
που από σένα προκύπτει..

δεν ειδα φως και δεν μπηκα..

εύα είπε...

διανύω σκοτεινή περίοδο...

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου