...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Φεβρουαρίου 2015

καλό βράδυ λοιπόν…



καλό βράδυ λοιπόν- θα σε βρω
πίσω από τις γρίλιες του ύπνου
στον απαλό καπνό που βγαίνει
από το όνειρο,
στο φωταγωγημένο
αίθριο της συνείδησης.

καλό βράδυ-  τίποτα δεν θα 'ρθει
μαζί μας
ως τον θάνατο.
                         παράξενο
πλάσμα που είναι τελικά ο άνθρωπος!
βρίσκει τον τρόπο
να σε εκπλήσσει- ποτέ δεν τον μαθαίνεις..
όσο για μένα
όσα σενάρια και να επεξεργάζομαι,
η Ποίηση μόνο μου μένει- καθώς
δυσκόλεψε υπερβολικά ο βίος,
η θέα που είχα,
μικραίνει- και ένας θόρυβος
από σπασμένα κρύσταλλα ελπίδων
έρχεται από την μέσα σάλα
της αγωνίας μας…

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

όσο για μένα
όσα σενάρια και να επεξεργάζομαι,
η Ποίηση μόνο μου μένει....ΣΠ

..πάλι απλή καλημέρα...
Βάδισα γυμνόπους για αυγινή μετάληψη,
κι είπα:
πόσο κρατάει αυτή η μέθη...


Υιώτα,
ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Πολύ καζαντζακικό μου έκανε αυτό. Μην πω νιτσεικό: και μου άρεσε πολύ.
Αποπνέει μια κατάσταση ενός είδους μυσταγωγίας..
Τα φιλιά μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου