...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

11 Φεβρουαρίου 2015

Τετάρτη ω Τετάρτη χαρά μου!




Ένας κόσμος τρέμει σαν
   βλεφαρίδες που αφήνουν στο πέρασμα
      ένα ρυάκι του έρωτα να κυλά..
         Ένα νανούρισμα να είσαι ή να μην είσαι να
            σε θωπεύουν οι ήχοι ο άνεμος
               να σε σκουντά
                  Και του χιονιού η λευκότητα να σε πλάθει
                     σαν ένα μωρό που ζητά με κλάμα να πνίξει
                            τον φόβο του..
                        Τετάρτη ω Τετάρτη χαρά μου!
                    Νόημα δίνουν άλλο οι φτωχοί στην ζωή.
                 Για την απλότητα που μου χάρισε ο ευφάνταστος κήπος
              ξενυχτώ με το φεγγάρι και είναι
            λουλούδια τα καυτά δάκρυά μου..
         Α αυτός ο τρισκατάρατος τζόγος
      να μην κερδίζει κανείς στην ζωή!
   Τετάρτη ω Τετάρτη χαρά μου!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου