...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

4 Νοεμβρίου 2012

Ο ουρανός μαδά


Ο ουρανός μαδά και τα φτερά του
Παρασέρνονται απ’ τον άνεμο της γραφής
Το στερέωμα τρίζει
Οι πύλες ανοίγουν και φαίνεται
Κορίτσι που κρατάει στα χέρια του
σταφύλια
Να φιλέψει την μέρα κι εσένα.

Πορείες ανακόλουθες των λέξεων- σαν
Να μην παίζει πια ρόλο το νόημα
Όπως το συνηθίσαμε- πορείες στα σκοτεινά
Πριν η γλώσσα αποκτήσει τεκμήριο και αλήθεια
Πορείες που θα φοβηθώ να τις πω.

Εκεί που αναφαίνει και κερδίζει κατά κράτος η σύμπνοια
Των δέντρων που επιγράφονται μυσταγωγίας πριν
Μάθω να θρησκεύω  αγνός
Και τίμιος πριν κάνει η ψυχή μου
Τον κύκλο της μες την αιωνιότητα..

Ίδιος είμαι που έγειρα κάτω απ’ το χαγιάτι κι είδα
Όνειρα εφιάλτες που με τρόμαξαν και ερμηνεύω
Το τριανταφυλλάκι των ανέμων μες
απ’ την δική μου λευτεριά..





2 σχόλια:

Μαρια Τζιατζιου είπε...

Ο φλογερός κύκλος της αποθέωσης συναισθήματος - στίχου - προσφοράς!!!

Πολλά χρώματα και εικόνες εδώ. Μια καλά κρυμμένη προσπάθεια ψιθύρου της εντός δοτικότητας στον βωμό των λέξεων... Υπέροχο!

Καλό ξημέρωμα Στρατή...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλημέρα Μαρία!
Κάτι φορές σκέπτομαι ότι η ποίηση είναι η άδηλη αναπνοή μου.
Τόσο συγκεντρωμένη στο αόρατο που δεν την αποκρυπτογραφώ ούτε εγώ ο ίδιος.
Όταν πλησιάζω το νόημα ένα άλλο νόημα διαφεύγει.
Έτσι που πρέπει υπομονετικά να σταθείς στην όχθη ενός μεγάλου ποταμού και να θαυμάζεις την απέναντι..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου