...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Νοεμβρίου 2012

Παρακαλώ προσοχή!


Παρακαλώ προσοχή!
Μου ήρθε κάποιο μέιλ  από την Αυστραλία (aπό dimitristroaditis- tokoskino) που περιείχε ιό. Μου σακάτεψε τον υπολογιστή. Ίσως σας έρθει μήνυμα από εμένα. Δεν θα το έχω στείλει εγώ. Μην το ανοίξετε. Σβήστε το αμέσως. Προσέξτε πολύ!!!!!!




Στρατή γεια.
Είδα στο ιστολόγο σου την ανακοίνωση ότι σου ήρθε από εμένα μαιλ με ιό κ.λπ.
Θα ήθελα να σου πω ότι δεν σου έστειλα εγώ προσωπικά μήνυμα.
Τις τελευταίες δύο βδομάδες παίρνω διάφορα μηνύματα για να ενταχθώ σε κάποια σάιτ κοινωνικής δικτύωσης
(flipora και άλλα). Εγώ όχι μόνο δεν το αναπαρήγαγα αλλά το έσβησα αφού δεν τα ανοίγω τέτοια εμαιλ.
Εκεί μάλλον δημιουργήθηκε το πρόβλημα γιατί σχετικό μήνυμα που στάλθηκε σε μένα πήγε, μέσω εμένα, εν αγνοία μου όμως,
σε άλλους, δηλαδή σε πολλούς τα εμαιλ των οποίων έχω στη λίστα μου. Έλαβα παράπονα κι από άλλους και
έδωσα την ίδια εξήγηση.
Λυπάμαι για ό,τι έγινε, αλλά δεν το προκάλεσα εγώ.
Με εκτίμηση
Δημήτρης Τρωαδίτης

3 σχόλια:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

αχ κι εμένα μου έρχονται συνέχεια...
Τα στέλνω όλα στα ανεπιθύμητα...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ελίτσα Ελένη Χαρίλαε ...
το θεωρώ υποχρέωσή μου να προειδοποιήσω για κάτι που μου συνέβη και άθελά μου, το διαδίδω αλλού.
ας το πολεμήσουμε με αδυσώπητη διαγραφή.
απλά θα ήθελα να ξέρω τον νου που σκαρφίζεται τέτοια..
υπάρχουν τελικά κ...παιδα (καλόπαιδα)- ποιός είπε πως δεν υπάρχουν;

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κι εγώ Στρατή το έκανα ανάρτηση το θέμα..
Ποιο πολύ για τα άτομα που πάει εν αγνοία μου ένα τέτοιο μνμ με το όνομά μου..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου