...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

11 Νοεμβρίου 2012

Εγωισμέ, διαβολεμένο εξάρτημα της προσωπικότητας.


Εγωισμέ, διαβολεμένο
εξάρτημα της προσωπικότητας.
το νίκελο της ματαιοδοξίας σου λάμπει
εξέχεις απ' όλες τις εξάρσεις που έχω
κανονιοβολείς την θνητή φύση μου.
αν σε θρέψω, χάθηκα.
χάθηκες κι εσύ χωρίς δική σου μαριονέτα.
κίβδηλο σύμφωνο ασυμφωνίας της μέσα μου.
 είσαι η εκδήλωση μιας σήψης που έρπει-
θαύμα τρανταχτό της αμετροέπειας-
σκουλήκι της παρακμής.
τα δόντια σου δάκνουν σαν λειμασμένος κροκόδειλος-
αλλά ποιός είναι δειλός; μήπως ξεπέρασες
τα στάδια της συστολής και κει
είσαι που το μέτρο για όλα καταλύθη';
δυνατό κρασί μιας μέθης που τινάζει
την σκόνη της έπαρσης
να κρύψει, μπουχός, τον ήλιο της αλήθειας..


5 σχόλια:

Μαρια Τζιατζιου είπε...

Ύπουλο ερπετό, συγγενής της ζήλιας!

Αξιοπρεπές να μην συναινείς στη συγκάλυψη των μικροεγκλημάτων του καυχησιάρη Αυτού κι ατίθασου, που θρέφεται απ' την υποτακτικότητα των πάντων!!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Όπως τα λες είναι Μαρία.
Θα τον μαλώσω..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

"Εγωϊσμέ μου, πόσο μίσος σου χρωστάω"

(Παλαιόν άσμα υπό Παριανού λυρικού αοιδού..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ελίτσα
ωραία που τα λέει ο βάρδος!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ετσι είναι οι βάρδοι...οι παλιορέμπελοι...

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου