...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

3 Ιανουαρίου 2024

Σονέτο της ψυχής και της ανάγκης…


Ταριχεύοντας την μνήμη και την επιθυμία·
Ανασταίνεται μέσα σε ένα σύννεφο ο ουρανός-
Νομίζω λευκά και θρησκεύω ο δόλιος κατακόκκινα·
Μέσα μου όλες οι νομοτέλειες ετελεύτησαν..
Δαγκώνω το φρούτο το ζουμερό της αμφισβήτησης·
Ο Χρόνος είναι ο κούφιος μάγος και ο λαοπλάνος·
Γυρεύω ανέμους και μου επιστρέφονται άγριες θύελλες-
Ευτυχώς σε όλες τις καταφάσεις κωφεύω..
Πώς μπουρδουκλώθηκε ο βιοπορισμός με τις ανάγκες μου!
Κρατώ τα όσα συμπεράσματα και μόνο για τον εαυτό μου·
Τσίγκλησέ με Στιγμή και αίμα σκοτεινό θα βγάλω-
Ανήκω σε μια Ιστορία που δεν κατανόησαν οι προύχοντες..
Ζω; Ή μήνα είμαι κιόλας ο νεκρός που αναστήθηκε;
Λείπω απ’ τα σονέτα και μοντέρνα ξεκαλούπωσα το χάος!
Άγιοι Ανάργυροι 3/1/2024
Μπορεί να είναι εικόνα αμφίβιο και ποδήλατο
Όλες οι αντι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου