...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

11 Φεβρουαρίου 2023

Πρωινή ευτυχία!...


Ραγισμένο πρωινό σαν σε αναίσθητο καθρέφτη.
Κάποιοι φεύγουν μες την αυγή.
Τελεσίδικα.
Οι άλλοι ανασκουμπώνονται λες θα παλέψουν.
Μηδέν από μηδέν- μηδέν.
Ούτως ή άλλως.
Έτσι που πλησιάζουμε την ουτοπία.
Σκεβρωμένο το Τίποτα όπως μας παραδίδεται.
Ούτως ή άλλως χαμένοι για χαμένοι πάν’ οι ποιητές.
Μέσα στην γλιστερή πάχνη περπατώ με τα άρβυλά μου.
Μου στήνει ενέδρα ένα πουλί.
Με αφοπλίζει.
Είναι ο κόσμος μου ένα αντάμωμα της μουσικής με τον αέρα.
Κι η θάλασσα η μαγική ένας
Γλυκασμός για να πεθάνω πιο ευτυχισμένα!
Πύλος 11/2/2023
Μπορεί να είναι κοντινή λήψη γρασίδι και φύση
Όλες οι αντιδράσεις

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Ούτως ή άλλως χαμένοι για χαμένοι πάν’ οι ποιητές. Σ.Π.


Στα ίδια κινούνται ΟΛΟΙ!
Όποια κατηγορία και να διαλέξεις.

Μην αφήνεις την ψυχή σου να φυραίνει.
Μια αλαζονία μας κυβερνάει
κι εμείς, τρωτοί,
ανασαίνουμε ...

Σε φιλώ

Αστοριανή

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Σιγά που θα παραχωρήσω τίποτα αφού όλα τα χρόνια τίποτα δεν παραχώρησα. Αυτό είναι ο τρόπος μου, η μυστική μελέτη μου. Σε ευχαριστώ για την περιδιάβαση! Φιλιά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου