...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

11 Φεβρουαρίου 2023

Κερδίζω ή χάνω πια δεν έχει σημασία-

 Σκοτεινό σταυρόλεξο που με υποτάσσεις-

Στα δύσκολα τετράγωνά σου ζω μιαν αγωνία-
Κερδίζω ή χάνω πια δεν έχει σημασία-
Είμαι το θύμα που επάνω του ποντάρουν λυσσασμένες μοίρες.
Και σκουντουφλώ σε μιαν ανάγκη κολασμένη,
Με μύθο περιέβαλες τα πεπραγμένα μου μα κάνεις λάθος
Αρνήθηκα να ζω με τον ρυθμό σου και το πάθος
Και φανερώνω την βουλή μου και την αδικία.
Αν βρεις που έχω σφάλλει σκούντα με και ειδοποία…
Μπα σε καλό μου που δεν έχω τίποτα και για πολλά κατηγορούμαι
Όπως σκαντζόχοιρος θα περπατώ εις το εξής αφηνιασμένος
Θα τρέχω να κρυφτώ κι ας μείνουνε οι θύτες μου παραπονούμενοι και λυσσασμένοι…
Μπορεί να είναι εικόνα σκάκι και εξωτερικοί χώροι
Όλες οι αντιδράσε

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Κερδίζω ή χάνω πια δεν έχει σημασία ... Σ.Π.

Αρκεί να Γράφεις,
κι ας σκίζεται το στέρνο σου στα δυο!


Αστοριανή

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Μια γέννα είναι η Ποίηση, μια μεγάλη πορεία προς το φως. Νομίζω ακούραστα το προσπάθησα να μην χάνω ενώ χάνω, έζησα γράφοντας με αίμα και ψυχή. Και σαν αλαφροΐσκιωτος μίλησα χωρίς να μου ξεφεύγει η Στιγμή που την καταγράφω εντοπίζοντάς την κάτω από τα δυνατά μικροσκόπιά μου και λέγοντας την με παρρησία και θάρρος.
Κάτι κατάφερα νομίζω! Την μοίρα μου ευχαριστώ!
Φιλιά1

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου