...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

23 Νοεμβρίου 2022

Το ‘’εγώ’’ μου κάτω από τους φανοστάτες της νύχτας..


Κατακρημνίζονται πόλεις και ουδέτερα πέφτουν τα βράδια,
Περπατώ μοναχικός και με σκεπάζουν οι ώρες
Σαν με τον ώριμο μαγνητισμό τους,
Ποδηλατεί η αντίρρηση δίπλα μου- μ’ επηρεάζει,
Κλειδωμένες σιωπές τινάζουν την κάθε σκιά μακριά,
Έντομα διψασμένα για αίμα ζεύονται την υγρασία και ορμούν
Πάνω σε κάθε σάρκα που αποκαλύπτεται,
Κοιτάζω το ρολόι μου,
Ανησυχία-
Πώς περνάει ο Χρόνος στην άλλη
Πλευρά του στοχασμού;
Δεν μου μιλάς και η ψυχή μου νιώθει
Το μαύρο φως σκληρότερο από ποτέ,
Είναι μια όμορφη οφθαλμαπάτη κάτω από τους φανοστάτες
Είναι η νύχτα που μαζεύει τα ορφανά πουλιά της κάτω από μια αγκαλιά,
Είναι ο έρωτας που απομακρύνεται
Φορτωμένος δειλά αισθήματα και άτολμη δράση-
Κι εγώ που ήθελα να επεμβαίνω
Στις ζωές ευεργετικά, εγώ
Άντε και μήπως βρω τον τρόπο να εξομαλύνω το εγώ μου
Το ακάνθινο!
23/11/2022
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα και εξωτερικοί χώροι

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Είναι η νύχτα που μαζεύει τα ορφανά πουλιά της κάτω από μια αγκαλιά, Σ.Π.


Εκεί, μέρα.

Εδώ, νύχτα.

Κι όμως δένουμε σημάδι υπερασπίζοντας
την εσώτερη Ποίηση...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...





Εμείς πάντα την Ποίηση θα υπερασπιζόμαστε, και πάντα θα πλέουμε με το καΐκι της-ίσα βάρκα όμως ίσα πανιά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου